Aktualitások

VÁNDORBOTTAL A VASPARIPÁÉRT! FEB 26

2010. szeptember 19., vasárnap

Árpád kilátó-Szemlő-hegyi barlang-Gűl Baba türbéje(Foghatod a tigrisem)

A mai napra megbeszéltünk egy kis barlangtúrát, még tegnap este Balázszsal, így ma reggel 10fele találkoztunk a Margit-híd bhf-nél.Pál-völgyi barlang volt betervezve, Balázs kitalálta menjünk el a Szemlő-hegyibe is.Az óra 15-ös túra már elkezdődött,  így kitaláltam menjünk el az onnan nem messze lévő Árpád-kilátóhoz, majd visszafele menjünk barlangászni. Irány a kilátó!:) A Kolosy-n kifogtunk egy Rally art-os sofört, úgy mentünk mint Petter Solberg:D Felérkezvén a Fenyőgyöngyéhez csodás őszi táj tárult elénk, szép képeket sikerült lőnünk. Ja! És az Árpád-kilátó környéke a gomba paradicsom(kis képzavar de mindegy:))Töménytelen mennyiségű gomba fogadott minket. Egy geoládát is sikerült meglelnünk, ez volt eddig a legkisebb. Az Árpád-kilátóban kiderült jó lakóparknak is.O.o Hajléktalanok berendezkedtek ott,  volt minden matrac, takaró papucs,  gyertya...Visszafele nem ugyanaz a sofőr vitt vissza így nem lett körrekordunk, de leértünk hál istennek:P Viszont két barlangra nem volt már időnk így a Szemlő-hegyinél maradtunk mert itt még nem voltunk. Elsőnek érkeztünk, de mire elkezdődött egy egész csapat gyűlt körénk. A túravezetőnk egy fiatal, ámde vicces lány volt(egy fajta állatot lehet ide behozni a Kék bálnát, tehát ha hoztunk ilyet bevihetjük amúgy semmit...)Ahhoz képest elég rövid ideig tartott a túra de legalább tudom hogy van lent egy "hallucinációs" terem is. :P A túra végén kitaláltuk menjünk enni. A Kolosyn volt egy gyros-os így beültünk, és ettünk egy gyrost. Majd "korán van még" kellene valamit még csinálni címmel kitaláltuk menjünk a Margit-híd budai hdf-től nem messze lévő Gül baba türbéjéhez. Szerencsénkre ingyen be lehetett menni mert felújítás volt:P Itt is lőttünk jó pár szép képet, és hátrahagytunk egy feltehetőleg holnap nagyon fajósfejű szöcskét is.:D
Összességében túlteljesítettünk a megbeszélt útvonalat, és nem bántuk meg!