Aktualitások

VÁNDORBOTTAL A VASPARIPÁÉRT! FEB 26




2010. december 18., szombat

Forrás túra

A megbeszélt időpontban találkoztunk a Moszkván Gáborral hogy eleget tegyünk a kiírt túrának, és felfedezzük magunknak a Budai forrásokat.
15-20cm-es hó fogadott minket a Városkút megállónál, ami így az elején nem tántorított el minket, ám később már okozott némi kényelmetlenséget..

de nem itt tartunk még. Beizzítottam a pda-n lévő GPS-t és nekivágtunk az első megállónak ami a városkút forrás volt, és meg is találtuk 5 perces séta után. Eléggé rendezetlen helyen van ha nem láttam volna képen előzőleg, simán elmegyek mellette. Készült pár fotó(igazából kutyafuttában, mert úgy esett a hó nem mertem nagyon elöl hagyni a gépet.),

folytattuk utunkat a következő állomáshoz ami a Béla király kútja volt. Alig tettünk meg 100 métert a pda lemerült, így a továbbiakban "vakon" mentünk továbbArc nagy mosollyal  Annyit sikerült még kinyerni a GPS-ből hogy 200méter a célig. Ezen a ponton kezdtem el agyvérzést kapni, mert tegnap meg avval szórakoztam hogy track-et csináljak a pda-ra, és lám mire mentem vele. Megkérdeztünk egy arra kutyáját sétáltató embert, hogy nem tudja-e merre van, de kiderült amerikai volt, így nem ismerte a környéket,én meg zavaromban nem tudtam hirtelen hogy mondják a Kutat angolulArc kinyújtott nyelvvel  De Gábor segített bár így sem tudta. Megköszöntük, és tovább mentünk. Kiderült hogy onnan kb.50méterre van a kút, és mindennap arra viszi a kutyát...de mindegy. Készült pár kép, és itt is elhanyagoltság volt a jellemző.Szomorú arc

Tovább mentünk a Disznófőhöz, bár innentől már sok örömünk nem volt benne,  mert mindkettőnk bakancsa átázott, és mivel nagyon felkészült túrázók vagyunk kamásli is az ablakban volt.Mérges arc  Disznófőnél képet nem tudtunk csinálni mert nem volt miről Hó+ kerítés magánterület stb. Továbbiakban GPS híján a betervezett geo ládákat nem kíséreltük meg megkeresni, így inkább egy kisebb túrával elindultunk az Anna-rét felé aminek az alján egy idősebb házaspár futott(!) lefele felénk az Anna rétről egy olyan ösvényen amit ők tapostak ki maguknak! Kérdeztük is őket hogy ezt meg hogy azt felelte az öreg már 12X  futottak le, és mentek vissza az Anna rétre, de 20 a célArc nagy mosollyal  Hát jó felmegyünk mi is itt. Feljutottunk az Anna-rétre,  akkor már ők ránk vertek 1 kört, és a végén az öreg megszólalt hogy menjünk mi is még legalább 2X le-föl mert az jó..Mondtam köszönjük a bizalmat, de én itt most inkább meghalnék ha lehetArc kinyújtott nyelvvel  Elbúcsúztunk, és irányba vettük a 21-es buszt. Úton útfélen ki voltak rakva a madáretetők, és megannyi madár igénybe is vette őket: Fenyves, kék, széncinege, Vörösbegy, de láttunk fakopáncsot is. Nagyon gyorsak voltak, és esett a hó is nem próbáltam meg lefényképezni  így csak csodáltam őket.
Hát tanulság amit le lehet szűrni sok van, de azt már leírtam: Kamásli, vízállóbakancs.
Képek:

2 megjegyzés: