Aktualitások

VÁNDORBOTTAL A VASPARIPÁÉRT! FEB 26




2010. augusztus 8., vasárnap

Normafa-Makkosmária-Erzsébet-kilátó-Normafa Túra

Ma ismét megalakultunk Balázs-al, hogy megejtsük a fent említett túrát. Igaz ez nem új pálya nekem, mert jobban ismerem a budai-hegységet, mint a tenyeremet. De hát Balázs-al még nem jártam erre, és így talán más szemszögből láthatom, az általam jól ismert terepet. A gondolat beigazolódni látszott :P Tervezett utunk során pár geoláda is volt...és szerintem maradjunk annyiban hogy: ILYEN KÖZEL VOLTUNK hozzá...Makkosmáriára rekordidő alatt jutottunk el. Viszont onnan az Erzsébet kilátó-hoz rekord lassan. Körülbelül 4 órát vesztettünk el. :D Hogy hol, és miért nem tudom...ezen a környéken eszembe jutott pár régi biciklis élmény, és vele együtt nem kellemesek is ez ügyben. :P Úgy látszik másoknak nem tetszik a bringa, nosza raktak is lassítókat, evvel szabotálva a jó bringázást de mindegy. Felérvén a kilátóhoz kiábrándultam a tömeg láttán, és annak nem jótékony hatásán, ilyenkor nem tudom miért de minden ember olyan ősember lesz. Legalábbis a viselkedésük Troll-hoz hasonló. Mivel a libegő ár/érték arányában nem mutatja a valós árát, így azt a pénzt inkább az utunk végén gyrosra fordítottuk. :) O mielőtt elfelejtem: Aki látott már horgászni embert a feneketlen-tónál az jelezze felém.
Képek még itt, mert fotómasinériám még mindig nincs(lassan gyűjtést szervezek ez ügyben :):) )

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése